The 2-Minute Rule for آیا بیماری لوپوس قابل درمان است

Wiki Article

کردستان، سنندج ، خیابان آبیدر، چهارراه صفری، مجتمع ژینا، طبقه سوم

این آسیب در موارد شدید موجب نارسایی کلیه خواهد شد و همین امر را باید یکی از مهم‌ ترین دلایلی دانست که سبب مرگ افراد مبتلا به این بیماری می‌شود.

یکی از علائم لوپوس، التهاب و تورم اندام‌هاست که نه تنها در مفاصل، بلکه در اندام‌هایی مانند مغز، قلب، کبد، کلیه و پوست هم مشاهده می‌شود.

بیماری لوپوس با کمک داروهای مختلفی قابل درمان است. البته شدت التهاب و تورم در بافت‌های برخی بیماران باعث مرگ آنها می‌شود. در ادامه به روش‌های درمانی این بیماری می‌پردازیم.

به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود . از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .

برخی از بیماران لوپوس نیز تغییراتی را در خلق و خوی خود تجربه می کنند . به ویژه مواردی مثل تحریک پذیری زیاد در برابر وقایع، افسردگی و اضطراب.

به‌ جز آسیب دیدن پوست بیماری لوپوس می‌تواند باعث ملتهب شدن و یا آسیب دیدن مفاصل، ماهیچه‌ها، غشاء درونی یا اطراف ریه، قلب آیا بیماری لوپوس قابل درمان است کلیه و مغز شود

همچنین گاهی اوقات باعث بروز مشکل در اندام های داخلی بدن می شود. در هنگام بیرون رفتن از منزل، نکات زیر را رعایت کنید:

لوپوس انواع مختلفی دارد که در این مقاله از دکتر چک به طور خاص به « لوپوس اریتماتوز سیستماتیک» و به انواع دیگر لوپوس اشاره می کنیم…

جراحی های لاغری لیپوماتیک

داروهای ضد مالاریا داروهایی هستند که معمولاً برای درمان مالاریا استفاده می‌شوند.

گاهی اوقات تحت اثر این بیماری، التهاباتی در مغز ایجاد می شود. که عوارض آن می تواند باعث سردرد، مشکلات ذهنی مانند از دست دادن حافظه یا ضعیف شدن تمرکز، تشنج، مننژیت یا حتی کما شود.

التهاب و تورم بافت‌های مختلف و ضعف سیستم ایمنی باعث بروز تب بالا می‌شود.

سیگار کشیدن: از آن جایی که در دهه های گذشته تعداد افراد مبتلا به لوپوس زیاد شده است، ممکن است علت آن تماس زیاد با تنباکو بوده باشد.

Report this wiki page